مقایسه آزمون‌هایزبان انگلیسی آیلتس و دولینگو
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

تعلیق و ابطال آزمون‌های اصلی زبان انگلیسی و تعطیلی مراکز تست در سراسر جهان به دلیل همه گیر شدن کرونا ویروس، تعدادی از آرزومندان تحصیل در خارج از کشور را در صف‌های طویل انتظار برای شروع مجدد این روند و یا نمرات آزمون زبان انگلیسی نگهداشته است. دولینگو، پلتفرم آموزش زبان انگلیسی ، با یک شکل آزمون کم هزینه، سریع پردازش شده، و از همه مهمتر اینکه قابل برگزاری در خانه به صورت آموزش آنلاین زبان انگلیسی ، به سرعت و به طور چشمگیری به اوج خود رسیده است! با افزایش تعداد دانشگاه‌هایی که نمرات آزمون  دولینگو را به عنوان الزامات زبان انگلیسی برای دانشجویان بین‌المللی قبول می‌کنند، اکنون یک گزینه عالی برای جایگزینی آیلتس و سایر آزمون‌های زبان انگلیسی در اختیار دارید. تیم آموزشی هورای اُورسیز (Hurray Overseas) اطلاعاتی را جمع‌آوری کرده است که به شما کمک می‌کند درمورد نوع آزمونی که می‌توانید انتخاب کنید تصمیم بگیرید و مطابق شرایط آن اقدام کنید.

آزمون‌های زبان انگلیسی آیلتس و دولینگو چگونه مقایسه می‌شوند؟

ممکن است شما که قبلا خود را برای آزمون زبان انگلیسی آیلتس آماده کرده بودید (و اکنون لغو شده)، حالا برای تغییر مسیر به سمت آزمون زبان انگلیسی دولینگو احساس نگرانی کنید. نگران نباشید! ما تمام اطلاعات مورد نیاز برای کمک به شما در درک تفاوت بین آزمون آیلتس و دولینگو، اطلاعات لازم را جمع بندی کرده‌ایم تا بدانید چگونه باید رویکرد شما تغییر کند!

اصول اولیه

آزمون آیلتس: می تواند به شکل حضوری (pbt) و یا رایانه‌ای (cbt) باشد. آزمون دولینگو: کلا با رایانه انجام می‌شود. آزمون آیلتس: بسته به محل آزمون و قرار تعیین‌شده، در طول سال تا 48 آزمون حضوری و یا 5 روز در هفته برای آزمون یارانه‌ای در نظر گرفته شده است. آزمون زبان انگلیسی دولینگو: بعد از ثبت‌نام و پرداخت هزینه، در هر زمانی می‌تواند انجام شود.آزمون زبان انگلیسی آیلتس: در مراکز تعیین شده و محدود آزمون دولینگو: در خانه .آزمون آیلتس: مثل اکثر تست‌های مهم بین‌المللی، قیمت نسبتا بالایی دارد، مثلا یک داوطلب هندی باید برای آن 14000 روپیه بپردازد. آزمون دولینگو: بسیار کم هزینه  و در سراسر جهان حدود فقط 49 دلار (تقریباً 4000-3700 روپیه) است.هر دو آزمون شما را بر اساس LSRW تست می‌کنند، یعنی بر اساس مهارت‌های شنیداری، گفتاری، روخوانی و نگارش، آزمون آیلتس: هر دو شکل آزمون به طور مساوی به 4 بخش تقسیم می‌شود: بخش‌های شنیداری، نگارش و روخوانی در یک جلسه با هم انجام می‌شوند، در حالی که تست گفتاری ممکن است در طی 1 هفته، قبل یا بعد از آزمون انجام شود.آزمون زبان انگلیسی دولینگو: سوالات هر چهار مهارت باهم مخلوط می‌شوند و سطح دشواری آنها با عملکرد شما هماهنگ خواهد بود. بدان معنا که اگر به یک سؤال پاسخ صحیح بدهید، سوال بعدی از سطح دشواری بالاتری برخوردار خواهد بود و برعکس. آزمون حضوری زبان انگلیسی آیلتس: حدود 1.5 ساعت ،آزمون دولینگو: 60 دقیقه .انواع سؤال:آزمون آیلتس: خصوصاً آیلتس زبان انگلیسی آکادمیک (و احتمالا بسیار طولانی)، به طور خاص طراحی شده تا توانایی شما در زبان انگلیسی را برای برقراری ارتباط در محیط‌های دانشگاهی آزمایش کند.آزمون دولینگو: مجموعه‌ای است از سؤالات بسیار کوتاه و نسبتاً متنوع و مختلط که کمتر به مکان‌های دانشگاهی و بیشتر به مکالمات روزمره و همچنین معلومات عمومی مربوط می‌شود.

مقایسه وظایف مبتنی بر مهارت

آزمون زبان انگلیسی آیلتس: نمره گذاری این آزمون توسط یک گروه انجام می‌شود که  از1 تا 9 متغیر است. بیشتر دانشگاه‌ها به حداقل نمره 7-6 احتیاج دارند.آزمون زبان انگلیسی دولینگو: بر اساس مقیاس 10 تا 160 است. نمرات كلی‌ هستند به این معنا كه شما فقط می‌توانید نمره كلی خود را ببینید، نه ریز نمرات برای هر مهارت. بیشتر دانشگاه‌ها به حداقل نمره 115 احتیاج دارند.آزمون آیلتس: بین 7-5 روز برای آزمون رایانه‌ای و 13 روز برای آزمون حضوری زمان می‌برد.آزمون دولینگو: در مدت 48 ساعت نتایج را ارائه می‌دهد.شما میتوانید با شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir خود را برای این آزمونها آماده کنید.





:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: